Werken bij Dizio
Offline wordt online
Bij Dizio werk je aan de ultieme customer experience. Je vertaalt complexe offline, onroerend goed processen in Frankrijk in een gestroomlijnd online aankoopproces en je werkt aan een zeer persoonlijke en toegewijde ondersteuning voor de Dizio-klant.
Optimale klantondersteuning
Heb je ideeën om onze online klantbeleving te vergroten, om onze software nog verder te perfectioneren, om nieuwe diensten toe te voegen, of om onze klanten persoonlijk nog beter door het aankooptraject te loodsen?
Bouw mee aan de ultieme dienstverlening en een optimaal gestroomlijnd aankoopproces
Bij Dizio werk je samen met collega's die er, ieder vanuit hun eigen specialisme, voor zorgen dat mensen met de droom om een woning in Frankrijk te bezitten zorgeloos een huis kunnen kopen. Samen met je collega’s draag je vanuit je eigen specialisme bij aan een vlekkeloos en kostenefficiënt aankoopproces voor de klant.
Lever jij een waardevolle bijdrage aan de ontwikkeling van Dizio?
Werken bij Dizio betekent je verder ontwikkelen en specialiseren in je eigen vakgebied. Als medewerker van Dizio ben je alert op nieuwe ontwikkelingen in de markt of wijzigingen in de regelgeving. Interessante mogelijkheden daarin vertaal je naar een voordeel voor je klant. Om in je werk succesvol te zijn, biedt Dizio je de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door interne opleidingen, of externe cursussen.
Klantgericht
Werken bij Dizio betekent de klant centraal stellen. Ook al is het nog zo lastig om je doel in de Franse bureaucratie te bereiken, uiteindelijk zorg je er altijd voor dat de klant een positief antwoord krijgt.
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Bij Dizio werken mensen die geen 9 tot 5 mentaliteit hebben. Je denkt vanuit je klant. En zorgt ervoor dat jouw dossier ten alle tijden tot een goed einde gaat komen.
Deskundig
Werken bij Dizio betekent constant beter worden in je eigen werk. Niet alleen in de uitvoering, maar ook in het begeleidingsproces. Bij Dizio zoeken we constant naar verbeteringen in het aankoopproces.
Oplossingsgericht
Bij Dizio denken we in oplossingen. Al is de praktijk nog zo weerbarstig en zul je regelmatig tegengewerkt worden door het Franse "systeem", je zorgt ervoor dat je altijd je doel bereikt.
Proactief
Bij Dizio proberen we altijd om een stap vooruit te denken en in te schatten wat er op een later moment in een dossier anders kan gaan dan vooraf verwacht.
Meertalig
Bij Dizio werken we in een internationale omgeving. We spreken meerdere talen. En we kennen de verschillen in de wetgeving en cultuur tussen de verschillende landen waar onze klanten vandaan komen.
Vernieuwend
Bij Dizio zijn we constant op zoek naar nieuwe oplossingen en nieuwe producten, om de klant nog beter van dienst te kunnen zijn. Eén ding weet je zeker: Je werk van nu zal er in de toekomst anders uit gaan zien.
Technologisch
Bij Dizio zijn we constant op zoek naar nieuwe technologische mogelijkheden. Om de klant nog beter te kunnen bedienen, maar ook om de prijs van onze dienstverlening voor de klant betaalbaar te houden.